Zaufaj certyfikowanym księgowym. Zagwarantuj swojej firmie
bezpieczeństwo finansowe, optymalizację kosztów i niższe podatki.
Możesz zatrudniać w firmie księgową lub nawet kilka. Posyłać je na szkolenia, płacić za ich urlopy, ponosić wysokie koszty zatrudnienia i… narzekać na efektywność.
Ale możesz także zrezygnować z księgowości u siebie na miejscu — powierzyć ją księgowym z licencją Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i obowiązkowym ubezpieczeniem OC.
Księgowość dla spółki poza jej siedzibą to wygoda i oszczędność
Przestajesz myśleć, że przepisy się zmieniają, że księgowe muszą być na bieżąco, że rozliczenia muszą być w porządku i trzeba zdążyć z nimi na czas. To już nie jest Twój problem.
Podpisujemy umowę, udzielasz nam pełnomocnictwa i nasi księgowi zajmują się wszystkim. Ty tylko dbasz o to, aby na koncie była kwota, która wynika z rozliczeń. I możesz poświęcić się rozwijaniu swojego biznesu.
Pełna księgowość za 1/10 ceny
Płacąc 10 razy mniej, niż kosztowałaby Cię księgowa na etacie, otrzymujesz w pakiecie:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- sporządzanie kalkulacji miesięcznych zaliczek na poczet podatku dochodowego, rozliczenia VAT oraz miesięcznych deklaracji podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także rocznej deklaracji podatku dochodowego i sprawozdań finansowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,
- przygotowywanie informacji podsumowujących oraz raportów wymaganych przez Narodowy Bank Polski oraz Główny Urząd Statystyczny,
- reprezentowanie Twojej firmy przed urzędami,
- opracowywanie raportów na potrzeby zarządu, rad nadzorczych, akcjonariuszy, itp.,
- asystowanie w trakcie kontroli podatkowych i badania spółki przez biegłych rewidentów,
- przeprowadzenie spółki przez proces likwidacji.
Co więcej, jeśli przenosisz do nas swoją księgowość, zadbamy, by wszystko było w należytym porządku: poprawimy i usuniemy błędy, które powstały na wcześniejszym etapie.
Twoje korzyści:
- Oszczędzasz pieniądze.
- Oszczędzasz czas i zmniejszasz swoje zaangażowanie.
- Optymalizujesz koszty — otrzymujesz co miesiąc niezbędne informacje.
- Zapewniasz firmie bezpieczeństwo podatkowe i stabilne podstawy.